Skuteczność - uczymy przez praktykę, dobrze się bawiąc
Uczymy holistycznie, łącząc w całość wiedzę szkolną
Stacjonarne zajęcia z przedsiębiorczości i programowania dla dzieci 11+
Jakie korzyści daje Twojemu dziecku prawdziwa informatyka?
Lepsze wyniki w szkole
Łatwiej zrozumie matematykę, fizykę, chemię, geografię,
a nawet j. polski i historię.
Ponieważ informatyka uczy odkrywania wzorców, porządku i zależności
miedzy zagadnieniami.
Łatwiejsza nauka w szkole
Lepsze rozumienie rzeczywistości
Myślenie abstrakcyjne i logiczne
Praktyczne doświadczenie
Tylko rozwiązując rzeczywiste problemy Twoje dziecko, nauczy się łączyć wiedzę z różnych dziedzin,
jak j. polski czy plastyka.
Tylko działając jak dorośli, Twoje dziecko utrwali zdobyte umiejętności w szkole i od razu uzupełni braki.
Od zera do senior-developera
Utrwalanie wiedzy
Kompetencje przyszłości
Umiejętność pracy w grupie
W szkole dziecko uczy się samodzielnie, bez współpracy z innymi i korzystania z ich talentów. Tymczasem...
aby rozwiązywać prawdziwe problemy, trzeba umieć dzielić się zadaniami i pokojowo:) korzystać z dostępnych zasobów.
Pokojowe rozwiązywanie konfliktów
Brak hejtu
Łączenie talentów
Twoje dziecko programuje od dawna
Wbrew powszechnej opinii programowanie jest dużo starsze niż komputery, podobnie jak przedsiębiorczość.
Każdego dnia, wraz ze wschodem słońca Twoje dziecko wciela się w przedsiębiorcę i próbuje wykonać zadania, których wcześniej nie potrafiło.
Następnie próbuje te czynności uporządkować, zebrać w powtarzalny program, który pozwoli mu te zadania wykonać lepiej niż ostatnio.
Te wszystkie, wydawałoby się niepozorne zabawy, jak układanie klocków, czy ich sortowanie, rozwija wyobraźnie, myślenie
abstrakcyjne uczy algorytmów, niezmiennych i stałych praw fizyki, matematyki itp.
Potęga przedsiębiorczości w Twoim dziecku
Najwięcej przedsiębiorczości i programowania uczy się od Ciebie rodzicu, gdy pokazujesz mu
jak ułożyć rzeczy w pokoju, czy kuchni, albo jak organizujesz obiad, wymagający zaopatrzenia, koordynacji i konkretnego czasu
(bo jak się nie wyrobisz to mogą wybuchnąć zamieszki 🙂).
Przedsiębiorca musi znać swoje mocne i słabsze strony, musi mieć też zespół, który zniweluje jego braki i wzmocni
jego talenty - rodzice i rodzeństwo jest pierwszym takim zespołem.
Jednak by zrealizować wielkie dzieła, móc się wypróbować i zdobyć chwałę🙂, zespół to za mało, bo potrzeba całej ligi,
połączonej zgodnie (bez szkodliwej konkurencji) wspólnym celem.
Czym jest pierwsza liga KidsPRO?
Tak jak Robert Kubica, który w sklepie, czy na ulicy, może niczym się nie wyróżniać, gdy
zasiądzie do odpowiedniego samochodu, na odpowiednim torze, w odpowiednim czasie, uwolni swój talent i zabłyśnie.
Jednak nie będzie to możliwe, bez jego zespołu, bez inżynierów, konstruktorów dróg, architektów, chemików, fizyków i tysiąca
innych osób.
Na końcu, na podium widać tylko Roberta, ale stoi zanim cały zespół, a najbardziej rodzice Mama i Tata,
dzięki którym może zadziwiać świat swoimi umiejętnościami.
By móc więcej, potrzeba programowania
Przedsiębiorca to osoba, która odkrywa nowe, łączy to co niepołączone. Fizyk, chemik, polonista, muzyk, to wszystko przedsiębiorcy,
gdy po raz pierwszy wykonują jakieś doświadczenie, czy tworzą utwór.
Gdy już odkryją poszukiwane prawa rzeczywistości, porządek i nauczą się je w zgodzie łączyć, wtedy zakładają kapelusz programisty.
Programista zapisuje odkryty porządek, tworzy funkcje, ustala kolejność oraz testuje recepturę, a na końcu utrwala i udostępnia owoce swojej pracy. Tak jak
program na naleśniki,
zwany potocznie przepisem na naleśniki.
Tak jak funkcja w matematyce, czy biologii albo reakcja w chemii, przekształca dane wejściowe, na produkty, tak przepis na naleśniki łączy w odpowiednich proporcjach mleko, wodę i mąkę, a następnie podgrzewa
określony czas na patelni.
Sama patelnia też jest wynikiem innego programu, stworzonego przez innego przedsiębiorcę/programistę... i tak w nieskończoność🙂.
Dobrze, dobrze... powiedzmy, że mnie trochę przekonaliście
Super🕺😍... ale
Moje dziecko nie interesuje się informatyką🥺
Interesuje, tylko o tym nie wie🙂, bo nformatyka jest wszędzie - w architekturze, medycynie, samochodzie, a nawet piłce nożnej, czy karate.
Gdy Twoje dziecko odkryje wzorce w otaczającej nas rzeczywistości, będzie mogło lepiej rozwijać swoje talenty i osiągać lepsze wyniki.
Dodatkowo dzięki realizacji prawdziwych projektów i wspólnemu językowi rzeczywistości, zobaczy jak łatwiej zbudować coś wielkiego.
Moje dziecko kocha Minecraft👾 i Roblox
To super, ale gry są jak płatki śniegu❄️, znikają, gdy je chcemy zatrzymać w ręce.
Dlatego wspólnie z pierwszą ligą, budujemy prawdziwe zamki 🏰, odkrywamy dobrych królów👑 i nikczemników siejących bałagan😈.
Na naszej wyprawie, będą prawdziwe bitwy ⚔️, prawdziwe misje, a na końcu wielka chwała🎖️ - czekamy na naszych królewiczów i królewny.
Zajęcia stacjonarne? 🚙Nie mam czasu!
W dzisiejszych pędzących czasach, gdzie nawet paczkę z paczkomatu odbieramy mierząc sekundy🙂, to będzie najtrudniejsze wyzwanie.
Jednak dziecko uczy się tylko przez bezpośredni kontakt z rzeczywistością, rówieśnikami, gdzie może poznać odmienne perspektywy - nie ma innej możliwości.
Tylko stacjonarnie dziecko może włączyć się we wspólne wykonywanie zadań i odkryć potęgę współpracy...
wyobraź sobie czy da się zrobić
pizzę🍕 zdalnie
?
Porównaj zajęcia KidsPro z innymi i wybierz najlepsze
Porównanie z dnia 10 grudnia 2024.
Cena za lekcję
od 35 zł za 50'
od 39,50 zł za 45'
od 40 zł za 45'
od 54,75 zł za lekcje
Dla dzieci 11+
Stacjonarne
Online
W grach Minecraft Roblox, Scrach
Nauka przez praktykę Dokładnie tak samo jak zawodowi programiści. Praca w Visual Studio 2022, C#, DDD, EventStorming, SOLID
Zdrowe środowisko Ergonomiczne krzesła, duże monitory 22", wygodna klawiatura i mysz
/ małe laptopy/brak ergonomicznych krzeseł
/ brak ergonomicznych krzeseł
brak danych
Rozwój myślenia funkcyjnego Abstrakcyjnego i logicznego, spójnego z rzeczywistością
Umiejętność tworzenia prawdziwych aplikacji Podobnych do systemu McDonalds, MS Word, czy portalu Allegro
Na naszych zajęciach przekazujemy 100% wiedzy (nie 40%, 70%, czy 90%),
bo naszym celem jest uwolnienie całego potencjału naszych uczniów.
25+
Lat doświadczenia
programisty i lidera technicznego
1 mln+
linii kodu
w C#, C++, Java, (i wielu innych)
20+
różnych projektów
dla polskich i międzynarodowych firm
100%
profesjonalna wiedza
od pierwszej sekundy zajęć
Co odróżnia ludzi wybitnych od całej reszty?
Praktyka. Konkretnie w wymiarze około 10 tys. godzin!
Zaparz kawę i posłuchaj czego uczymy na zajęciach
Zapraszamy na YouTube, gdzie zamieszczamy nasze inspirujące rozmowy🙂
Myślenie funkcyjne - brakujące ogniwo edukacji
Posłuchaj Webinaru na temat "Brakującego ogniwa edukacji - czyli o myśleniu funkcyjnym"🙂. Zobacz, unikalne w
tej części galaktyki
, podejście do nauczania😉
Co da Twojemu dziecku prawdziwa informatyka?
Jeśli chcesz posłuchać więcej o wiedzy i idei jaka stoi za zajęciami i jakie moce zyska Twoje dziecko,
obejrzyj🎥 naszą rozmowę z Anią z kanału Radosny Kwadrat.
FAQ
Masz pytania? Sprawdź poniższe odpowiedzi lub zadzwoń: 22 102 17 59
W szkole dziecko ma informatykę, po co mu Wasze zajęcia?
Niestety lekcja informatyki w szkole jest trochę zapychaczem - uczy się na niej painta, worda, czasem scratcha, ale zdobyta wiedza i umiejętności,
są mało przydatne.
Potęga informatyki tkwi w tym, że uczy obserwować rzeczywistość i wyciągać z niej wnioski. Jest spoiwem fizyki, chemii, j. polskiego, geografii, a nawet
historii, czy nauk społecznych.
Nie nauczymy się informatyki w Minecraft, Scratch, Roblox, Wordzie, Paincie, bo żeby odkryć świat informatyki, trzeba wyjść do świata rzeczywistego.
Niestety współczesny system szkolny uczy dzieci w rozłącznych bańkach przedmiotów, dlatego zajęcia KidsPRO są doskonałym spoiwem dla wiedzy szkolnej,
ponieważ pokazują jak przy budowie firmy i aplikacji przydaje się wiedza z różnych, często mało szanowanych przedmiotów.
W internecie jest dużo darmowych kursów, są też kursy w grach, po co Wasz kurs?
Dzisiaj nie ma problemu z dostępem do informacji, do wiedzy, problem jest z połączeniem tej wiedzy w spójną całość, spójny opis rzeczywistości.
Można nauczyć się pisać kod, ale to nic nie da. Gdy sami spróbujemy coś stworzyć to powstanie mnóstwo pytań, na których kurs w internecie, czy tym bardziej w grach, nie odpowie.
Nie będziemy wiedzieli jak ułożyć projekt, dlaczego to jest tak, a nie inaczej.
Tak podana wiedza jest szczątkowa i praktycznie nie da się uzupełnić tych braków mając nawet dostęp do internetu, A.I., czy wiedzy szkolnej.
Mamy dziesiątki książek, szkoleń na YT, płatnych specjalistycznych kursów, uczących konkretnego języka jak np: HTML, Python, JavaScript, C#, Java,
ale trudno znaleźć w nich odpowiedzi na pytania: jak nazwać projekt, który wybrać, jak odkryć ten porządek, hierarchię i wiele innych.
Nasze zajęcia są właśnie wypełnieniem tych luk, uporządkowaniem i poukładaniem w całość wiedzy szkolnej i zbudowanie spójnego opisu rzeczywistości.
Dokładnie krok po kroku pokazujemy jak i dlaczego tak powstaje firma i aplikacja, że to wszystko nie jest losowe, przypadkowe, ale jest konsekwencją odkryć, że
właśnie tak to trzeba zrobić, bo takie rozwiązanie jest najlepsze.
Dlaczego gry przeszkadzają dzieciom rozwijać kreatywność?
Ponieważ kreatywność to znajomość praw rzeczywistości poznanych na biologii, chemii, fizyce, j. polskim i zgodne
ich łączenie w celu stworzenia, "czegoś z niczego".
W grze, całą wiedzę z trudem zdobywaną w szkole, musimy schować do szuflady i zacząć działać zgodnie z zasadami gry. Zasady
gry często są sprzeczne z zasadami rzeczywistości np: można budować "kreatywne" domy w Minecraft, które są całkowicie
sprzeczne z prawami grawitacji.
Dziecko po wielu godzinach spędzonych w świecie gry przestaje rozumieć rzeczywistość, a dodatkowo staje się ona coraz bardziej "trudna", bo
zupełnie inaczej wykonuje się tricki na deskorolce w rzeczywistości, a inaczej w grze.
Dlaczego Minecraft uzależnia?
Minecraft, bazuje na dostarczaniu nieskończonej ilości (prostych) zadań do wykonania. Sprawia, że jest "nienudno", cały
czas da się coś robić, a każde wykonanie zadania, w kolorowym i szalonym świecie gry, powoduje wydzielenie
się dopaminy, hormonu nagrody.
Materiał obrazujący zjawisko można znaleźć pod adresem (ARTE.TV).
W materiale omawiana jest gra Candy Crush, ale mechanizm prowadzący do uzależnienia jest dokładnie taki sam jak w Minecraft
i bazuje na teorii Gestalt
Raport o wpływie gier przygotował serwis Clutch i według tego raportu na pierwszym miejscu uzależniających gier jest właśnie Minecraft.
Więcej można znaleźć w artykule w gazecie Komputer świat.
W jakich miastach działamy?
Zajęcia prowadzimy w Warszawie i okolicach, ale prowadzimy też zajęcia dojazdowe w dowolnym mieście - jeśli będą chętni.
Dla dzieci w jakim wieku są zajęcia?
Obecnie zajęcia prowadzimy dla dzieci 11+, ale na zajęciach mamy też 10 latków.
Na pierwszym roku duża cześć zajęć odbywa się offline, bez komputerów. Dalsze zajęcia są dostosowane tempem,
trudnością oraz ilością materiału do młodego odbiorcy.
Dlaczego uczycie tylko stacjonarnie?
Ponieważ tylko tak dzieci mogą się uczyć, tylko dzięki zanurzeniu w tą samą rzeczywistość mogą ją poznawać, odkrywać różne perspektywy
i uczyć się zgodnego rozwiązywania konfliktów - bo zawsze szukamy tego co jest bliższe rzeczywistości, a nie tego co ktoś uważa.
Praca we wspólnej rzeczywistości ułatwia komunikacje oraz rozumienie o czym są zajęcia.
Wspólna rzeczywistość inspiruje do wyrażania swoich obserwacji. Także pozwala odkryć, że nawet nauczyciel musi się podporządkować rzeczywistości:) i
gdy się przejęzyczy i powie "czerwony kubek" to uczeń musi ten błąd, halucynacje, niezgodność z rzeczywistością skorygować i wskazać, że
kubek jest różowy.
Wyrabia to nawyk poprawiania błędów i trzymania spójności z rzeczywistością, co jest ważne w matematyce, języku polskim, ale tak samo w programowaniu,
inżynierii, czy firmie.
Dlaczego nauka zdalna jest nieskuteczna?
Proszę powiedzieć, którą ręką została napisana litera "l", czy użyty był caps lock, czy wciśnięto klawisz fizyczny palcem, a może długopisem, a
może skorzystano z klawiatury ekranowej? Cyfryzacja powoduje bezpowrotną stratę danych, których nie da się odtworzyć. Każdy z nas jest redukowany
do kilkunastu klawiszy i kilku ruchów myszą.
Bez kontaktu z tą samą rzeczywistością nie
da się na bazie tekstu stwierdzić, jakiego koloru obuwie nosi nauczyciel
albo jaka była pogoda - a wbrew pozorom są to istotne elementy
ważne by były takie same dla wszystkich uczestników.
Erica Evansa w książce "Domain Driven Design", wskazuje, że najważniejsze jest żebyśmy wszyscy nauczyli się mówić jednym językiem, a tym
wspólnym językiem jest właśnie rzeczywistość i jej prawa.
W świecie cyfrowym bardzo trudno odtworzyć kontekst i jednoznacznie się porozumieć, znaleźć wspólny język. Szczególnie dzieci,
które dopiero poznają świat. Dlatego konieczna jest wspólna rzeczywistość, wspólna interakcja w grupie, nauka słuchania i
patrzenia na różne perspektywy.
Już dzisiaj daj Twojemu dziecku lepszą przyszłość!
Mamy bardzo ograniczoną ilość miejsc, dlatego nie czekaj, już dzisiaj zarezerwuj
miejsce Twojego dziecka w pierwszej lidze programistów (zawsze możesz zrezygnować w dowolnym momencie).
100% offline, bez schematów i ograniczeń gier
Przyjazna atmosfera nastawiona na współpracę, bez hejtu i konkurencji
Uczymy przez praktykę, dobrze się przy tym bawiąc🙂
PS. Zapisując dziecko na zajęcia KidsPro, masz pewność, że od pierwszej sekundy będzie ono tworzyć w 100% prawdziwą firmę i aplikacje do jej obsługi,
jak najlepsi programiści na świecie.